Thursday, July 26, 2012

arini buat kek moist coklat kukus :)



mengadun tepung dan coklat. sama dengan telur .

 dah siap di kepok kepok :D
kalo yang minat coklat pekat, jilat mase ni pun sedaaappp giler.
betul, tak tipu. tapi ak buat mase dah tinggal sisa la :D



panaskan air kukusan .


after 40 minit, kek dah siap.
alamak, pecah pulak.
ma cakap sebab kepok tepung coklat terlalu lame. :


kek dah bersalut topping . nyummm. dark choco.


atas ni, aku hiris coklat bar je. hehe. jimaat. ade almond siap :P

 hirisan pertama . err...


okaay. gambar sudah menceritakan segala galanya. :)

kek ni untuk papa.

haapy besday papa. semoga panjang umor dan muda selalu :)
love u <3

1 orang comel sedang berkata kata:

Anonymous said...

sOdap nye kek nyeeee.... :) -adendasalOma-

Thursday, July 26, 2012

arini buat kek moist coklat kukus :)

Posted by cik hana nasir at Thursday, July 26, 2012


mengadun tepung dan coklat. sama dengan telur .

 dah siap di kepok kepok :D
kalo yang minat coklat pekat, jilat mase ni pun sedaaappp giler.
betul, tak tipu. tapi ak buat mase dah tinggal sisa la :D



panaskan air kukusan .


after 40 minit, kek dah siap.
alamak, pecah pulak.
ma cakap sebab kepok tepung coklat terlalu lame. :


kek dah bersalut topping . nyummm. dark choco.


atas ni, aku hiris coklat bar je. hehe. jimaat. ade almond siap :P

 hirisan pertama . err...


okaay. gambar sudah menceritakan segala galanya. :)

kek ni untuk papa.

haapy besday papa. semoga panjang umor dan muda selalu :)
love u <3

1 orang yang mengoment on "arini buat kek moist coklat kukus :)"

Anonymous said...

sOdap nye kek nyeeee.... :) -adendasalOma-