Friday, March 11, 2011

Semua orang cerita tentang Earthquakes kat Jepun .

Salam .

balik kelas kol 6.30 ptg. terus dapat col dari papa. Papa pesan jangan keluar untuk 2, 3 hari nih.. sebab amaran tsunami. hoh! Cuak sial ! taktau pape pun pasal gempa bumi kat Jepun tuh. Yelah.. tadi ade kelas. Lecturer pun ta mention pape. memang aku tak bace paper. juz On9 NST je. tuh pun malam malam. hmm.

LATEST: POLIS trafik berkawal dan memberi amaran kepada orang ramai di Pantai Batu Buruk, Kuala Terengganu supaya bersurai kerana dikhuatiri tsunami yang melanda Jepun merebak ke pantai terbabit.

Gempa bumi d Tokyo 8.9 skala rector . Kuat kan. Nauzubillah. Mintak jauh. Jangan berlaku kat Malaysia.



Kesan kesan Gempa bumi. Tsunami.


SubhanaAllah. Kuasa Tuhan.


Sekejap je Tuhan nak bg, sekejap je Tuhan nak ambil.

Yahudi (laknatullah) patut rase takut ngan bala nih. Kalau semua ni jadi kat tempat Yahudi tuh, mau gak aku panjat rase syukur..


Ya ALLAH, lindungi ibu bapaku dari segala bencana dan kekalkan mereka dala keadaan sihat sejahtera. Amin.

2 orang comel sedang berkata kata:

solo molo said...

dunia semakin hampir ke hari2 akhir...

cik hana nasir said...

HARI HARI TERAKHIR.

Friday, March 11, 2011

Semua orang cerita tentang Earthquakes kat Jepun .

Posted by cik hana nasir at Friday, March 11, 2011
Salam .

balik kelas kol 6.30 ptg. terus dapat col dari papa. Papa pesan jangan keluar untuk 2, 3 hari nih.. sebab amaran tsunami. hoh! Cuak sial ! taktau pape pun pasal gempa bumi kat Jepun tuh. Yelah.. tadi ade kelas. Lecturer pun ta mention pape. memang aku tak bace paper. juz On9 NST je. tuh pun malam malam. hmm.

LATEST: POLIS trafik berkawal dan memberi amaran kepada orang ramai di Pantai Batu Buruk, Kuala Terengganu supaya bersurai kerana dikhuatiri tsunami yang melanda Jepun merebak ke pantai terbabit.

Gempa bumi d Tokyo 8.9 skala rector . Kuat kan. Nauzubillah. Mintak jauh. Jangan berlaku kat Malaysia.



Kesan kesan Gempa bumi. Tsunami.


SubhanaAllah. Kuasa Tuhan.


Sekejap je Tuhan nak bg, sekejap je Tuhan nak ambil.

Yahudi (laknatullah) patut rase takut ngan bala nih. Kalau semua ni jadi kat tempat Yahudi tuh, mau gak aku panjat rase syukur..


Ya ALLAH, lindungi ibu bapaku dari segala bencana dan kekalkan mereka dala keadaan sihat sejahtera. Amin.

2 orang yang mengoment on "Semua orang cerita tentang Earthquakes kat Jepun ."

solo molo on March 11, 2011 at 4:28 AM said...

dunia semakin hampir ke hari2 akhir...

cik hana nasir on March 11, 2011 at 10:25 AM said...

HARI HARI TERAKHIR.